Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Jobland.pl sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Okopowa 47/26, 01-059, w celu przesyłania drogą elektroniczną informacji o ofertach pracy zamieszczonych w portalu www.jobland.pl. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania niniejszej zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Jobland.pl Sp. z o.o. pod adresem: kontakt@jobland.pl

ZAMKNIJ

Oferty pracy

Sales Associate

Bemowo Piskie

REF. NO. 2125

Opis pracodawcy

This position is primarily responsible for receiving cash from customers. As the public face of the company the Sales Associate is responsible for dealing with any and all customer questions about the products and services the company offers. A Sales Associate is expected to be continuously updating their knowledge of the company products, services, and policies.

Complaint handling is a critical part of this position. Turning a frustrated customer into a happy customer, while adhering to company policies, requires a combination of empathy and tact.

Zakres obowiązków

The following is a list of primary job duties that the cashier would be responsible for. This list is not exhaustive and may include other tasks as assigned by management:

  • Greeting customers, responding to questions, improving engagement with merchandise and providing outstanding customer service.
  • Operating cash registers, managing financial transactions, and balancing drawers.
  • Achieving established goals.
  • Directing customers to merchandise within the store.
  • Increasing in store sales.
  • Superior product knowledge.
  • Maintaining an orderly appearance throughout the sales floor.
  • Introducing promotions and opportunities to customers.
  • Cross-selling products to increase purchase amounts.
  • May drive company vehicle .

Wymagania

The ideal candidate would have the following combinations of skills, education, abilities and attributes:

  • High School diploma or general education degree (GED); or six months to a year related experience and / or training; or equivalent combination of education and experience
  • Strong customer service background
  • Understand the current market and target audience
  • Strong team player with the ability to work independently
  • Self-starter
  • Results-oriented
  • Strong organizational skill set
  • Ability to engage a crowd with an outgoing personality
  • Outstanding customer service skills
  • Ability to positively engage the public
  • Ability to represent the brand in a highly positive manner
  • Lift at least 20 lbs.

Oferta dla kandydata

    

Administratorem danych osobowych jest TravelWifi z siedzibą w Wojciecha Kętrzyńskiego, 12-230 Bemowo Piskie , w celach związanych z procesem rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub odwołania zgody. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt marissa.trickett@travelwifi.com

Genealog z językiem angielskim [zabór pruski]

Zachodnia i centralna Polska

REF. NO. 2151

Opis pracodawcy

Szukamy doświadczonego genealoga do prowadzenia poszukiwań na terenie zachodniej i centralnej Polski!

Zakres obowiązków

Jak wygląda ta praca?

Będziesz odpowiedzialny/a za obsługę naszych anglojęzycznych Klientów od A do Z, czyli od rozpoznania, przez zaplanowanie poszukiwań, wycenę, realizację, a na końcu zreferowanie wyników Klientowi. Cała korespondencja będzie się odbywać w języku angielskim. Będziesz pracować z domu, w godzinach jakie Ci pasują. W miarę potrzeb Klientów, zwykle kilka razy w miesiącu trzeba będzie pojechać w teren – do archiwum lub parafii. Obszar, za który będziesz odpowiedzialny/a to obszar byłego zaboru pruskiego i Prus Wschodnich.

Wymagania

  • doświadczenie w poszukiwaniach genealogicznych (prywatnych lub komercyjnych), w szczególności płynne poruszanie się w pruskich dokumentach metrykalnych
  • umiejętność odczytywania pisma gotyckiego
  • miejsce zamieszkania umożliwiające kilkukrotne w ciągu miesiąca wizyty w kluczowych dla regionu archiwach
  • dyspozycyjność (jeśli szukasz pracy do dorobienia po godzinach, to NIE jest oferta dla Ciebie)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (prowadzenie stałej korespondencji bezpośrednio z Klientami z całego świata)
  • prawo jazdy kat. B oraz własny samochód
  • przyjazne, otwarte usposobienie i otwartość na ludzi
  • mile widziana umiejętność prowadzenia poszukiwań w dokumentach z zaboru rosyjskiego

Oferta dla kandydata

  • wynagrodzenie prowizyjne (przeciętnie 2-6 tys. netto miesięcznie)
  • dodatkowo atrakcyjne premie
  • współpracę na zasadzie umowy zlecenia
  • pracę zdalną z domu
  • dużo ciekawych przygód genealogicznych w świetnym zespole
  • szkolenia, wymianę wiedzy, know-how i raz do roku wyjazd integracyjny na koszt firmy
  • pełny firmowy dostęp do Ancestry.com oraz bazy publikacji o tematyce genealogicznej i historycznej
  • dofinansowanie testów DNA
  • wsparcie we własnych poszukiwaniach genealogicznych

Praca w Genealogia Polonica to może być najfajniejsza przygoda w Twoim życiu! Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij CV i kilka słów o sobie na praca@genealogiapolonica.com

Administratorem danych osobowych jest Genealogia Polonica z siedzibą w Modzelewskiego 8/29, 02-679 Warszawa , w celach związanych z procesem rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub odwołania zgody. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt grzegorz@genealogiapolonica.com

Personalberater/in

Basel

REF. NO. 2065

Opis pracodawcy

Spezialisiert auf Rohrleitungsbau und Prozess Anlagenbau

Als Personalberater/in besteht Ihre Hauptaufgabe in der Rekrutierung und Betreuung von Bewerbern für die Vermittlung von Personalverlieh / Zeitarbeiter sowie in der Gewinnung von Neukunden für das Rohrleitungsbau und Prozess Anlagenbau Industrie.

Zakres obowiązków

Sie haben mehr als 3 Jahre Erfahrung im Bereich Personalverleih / Zeitarbeit.

Sie verfügen auch über kompetente Fachkenntnisse im Rohrleitungsbau und Prozess Anlagenbau Industrie. Sprachkenntnisse DE / EN.

Wymagania

Sie sind eine kommunikative und dienstleistungsorientierte Persönlichkeit mit Verkaufsflair und Freude am Kundenkontakt und an der Mitarbeiterbetreuung. Hohe Belastbarkeit, vernetztes Denken, Zuverlässigkeit sowie ein sicheres Auftreten gehören zu Ihren Stärken.

 

 

 

Oferta dla kandydata

Es erwartet Sie ein aufgestelltes, motiviertes junges Team. Wir bieten Ihnen einen zentralen Arbeitsort sowie gute und moderne Anstellungsbedingungen. Wir bieten ein sehr gutes Grundgehalt, Spesen und Bonus.

Dies ist eine hervorragende Gelegenheit für einen ambitionierten Profi, in der Schweiz zu arbeiten und zu leben.

Bitte senden Sie Ihre Bewerbung oder kontaktieren Sie uns, wenn Sie Fragen haben.

Andrea Demeter Geschäftsführerin

t 0041 ( 0 ) 76 802 05 06 e demeterova@awilli-ag.ch w www.awilli-ag.ch

Administratorem danych osobowych jest A.Willi AG z siedzibą w Wasgenring 94, 40-55 Basel , w celach związanych z procesem rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub odwołania zgody. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt demeterova@awilli-ag.ch

Sales Associate

Bemowo Piskie

REF. NO. 2124

Employer

This position is primarily responsible for receiving cash from customers. As the public face of the company the Sales Associate is responsible for dealing with any and all customer questions about the products and services the company offers. A Sales Associate is expected to be continuously updating their knowledge of the company products, services, and policies.

Complaint handling is a critical part of this position. Turning a frustrated customer into a happy customer, while adhering to company policies, requires a combination of empathy and tact.

Job Description

The following is a list of primary job duties that the cashier would be responsible for. This list is not exhaustive and may include other tasks as assigned by management:

  • Greeting customers, responding to questions, improving engagement with merchandise and providing outstanding customer service.
  • Operating cash registers, managing financial transactions, and balancing drawers.
  • Achieving established goals.
  • Directing customers to merchandise within the store.
  • Increasing in store sales.
  • Superior product knowledge.
  • Maintaining an orderly appearance throughout the sales floor.
  • Introducing promotions and opportunities to customers.
  • Cross-selling products to increase purchase amounts.
  • May drive company vehicle .

Requirements

The ideal candidate would have the following combinations of skills, education, abilities and attributes:

  • High School diploma or general education degree (GED); or six months to a year related experience and / or training; or equivalent combination of education and experience
  • Strong customer service background
  • Understand the current market and target audience
  • Strong team player with the ability to work independently
  • Self-starter
  • Results-oriented
  • Strong organizational skill set
  • Ability to engage a crowd with an outgoing personality
  • Outstanding customer service skills
  • Ability to positively engage the public
  • Ability to represent the brand in a highly positive manner
  • Lift at least 20 lbs.

Offer

    

The personal data administrator is TravelWifi, with registered seat in Wojciecha Kętrzyńskiego, 12-230 Bemowo Piskie , for purposes related to the recruitment process. Personal data will be processed until the end of the recruitment process or withdrawal of consent. If you have any questions regarding the processing of personal data, please contact the administrator atmarissa.trickett@travelwifi.com

Butler, Waiter, waitress

riyadh

REF. NO. 2131

Employer

To work in Riyadh for mega hospitality project 

Job Description

Formal table service and service of drinks
• Valeting, including clothing and shoe care
• Care of the wine cellar
• Cleaning of silver and care of fine antiques and art
• Flower arranging and table decorations
• Meeting and greeting of guests
• Anticipate guests’ needs and able to deliver unique personalized service.
• Food Knowledge
• Communicate with different departments to ensure the smooth running of preparations
• Run errands for guests when necessary
• Recommend and arrange amenities for guests

Requirements

Age: 25 - 30 

Experience in Hospitality

- Hight : Ladies 165 cm minimum

Gents 170 cm minimum

- Fit weight

 

Offer

1000 - 1500 USD basic 

- Accommodation fully furnished provided by company , 2 p/per room

- Transportation provided by company

- 6 working days per week

- Working hours 48h/week

- Annual vacation paid

- Over time for additional hours

The personal data administrator is Staff Gate, with registered seat in Lebanon, 961 Beirut , for purposes related to the recruitment process. Personal data will be processed until the end of the recruitment process or withdrawal of consent. If you have any questions regarding the processing of personal data, please contact the administrator atg.harb@staff-gate.com