Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Jobland.pl sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Okopowa 47/26, 01-059, w celu przesyłania drogą elektroniczną informacji o ofertach pracy zamieszczonych w portalu www.jobland.pl. Podanie danych jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania niniejszej zgody. Mam prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Jobland.pl Sp. z o.o. pod adresem: kontakt@jobland.pl

ZAMKNIJ

Oferty pracy

Inżynier ds. systemów bezpieczeństwa i przeciwpożarowych

Różne lokalizacje w Wielkiej Brytanii

REF. NO. 1883

Opis pracodawcy

Naszym klientem jest wiodąca firma działająca na rynku brytyjskim, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu ochrony bezpieczeństwa i przeciwpożarowej – od projektowania, przez instalację po utrzymanie i nadzór nad systemami w budynkach komercyjnych, publicznych i w domach.

Zakres obowiązków

Do zadań i obowiązków na powyższym stanowisku będzie należeć:

  • nadzór i utrzymanie systemów bezpieczeństwa i przeciwpożarowych u klientów na wyznaczonym obszarze,
  • odpowiadanie i reagowanie na wszelkie zgłoszenia dotyczące systemów i ich działania w zgodzie ze standardami firmy i wymaganiami klientów,
  • planowanie i reagowanie w zakresie zgłoszeń rutynowych i reaktywacyjnych,
  • utrzymanie sprawnego kontaktu z klientami podczas obsługi i wizyt,
  • utrzymanie odpowiedniego poziomu zaopatrzenia w porozumieniu z działem magazynowym,
  • uczestnictwo w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji zawodowych i obsługi klienta,
  • uczestnictwo w wewnętrznych spotkaniach zespołu inżynierów itp.

Wymagania

Od kandydatów wymagamy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – preferowane są osoby z doświadczeniem z zakresu elektryki lub elektroniki,
  • dobra znajomość zagadnień systemów ochrony bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej,
  • doświadczenie w bezpośrednich kontaktach i obsłudze klienta,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne,
  • profesjonalizm i prezencja,
  • umiejętność pracy samodzielnej, jak i w zespole.

Do osiągnięcia sukcesu na tym stanowisku kluczowe są odpowiednia postawa, zaangażowanie oraz wkład pracy.

Od kandydatów wymagamy udokumentowanego doświadczenia oraz możliwości poddania się weryfikacji bezpieczeństwa do pięciu lat wstecz zgodnie z BS: 7858, jak również przedstawienia zaświadczenia o niekaralności.

Oferta dla kandydata

  • wynagrodzenie na poziomie 23.000,00 GBP – 30.000,00 GBP (plus bonusy) rocznie, zależnie od doświadczenia, kwalifikacji oraz obszaru pracy,
  • możliwość stałego zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • pracę z domu z dostępem do odpowiednich narzędzi pracy (samochód z kartą paliwową, komputer, telefon, tablet),
  • system atrakcyjnych benefitów.

Administratorem danych osobowych jest Jobland.pl Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Okopowa 47 lokal 26, 01-059 Warszawa , w celach związanych z procesem rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub odwołania zgody. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt kontakt@jobland.pl

Personalberater/in - (Spezialisiert auf Rohrleitungsbau und Prozess Anlagenbau)

Basel

REF. NO. 1884

Opis pracodawcy

Als Personalberater/in besteht Ihre Hauptaufgabe in der Rekrutierung und Betreuung von Bewerbern für die Vermittlung von Personalverlieh / Zeitarbeiter sowie in der Gewinnung von Neukunden für das Rohrleitungsbau und Prozess Anlagenbau Industrie.

Zakres obowiązków

Sie haben mehr als 3 Jahre Erfahrung im Bereich Personalverleih / Zeitarbeit.

Sie verfügen auch über kompetente Fachkenntnisse im Rohrleitungsbau und Prozess Anlagenbau Industrie. Sprachkenntnisse DE / EN.

Sie sind eine kommunikative und dienstleistungsorientierte Persönlichkeit mit Verkaufsflair und Freude am Kundenkontakt und an der Mitarbeiterbetreuung. Hohe Belastbarkeit, vernetztes Denken, Zuverlässigkeit sowie ein sicheres Auftreten gehören zu Ihren Stärken.

Wymagania

Es erwartet Sie ein aufgestelltes, motiviertes junges Team. Wir bieten Ihnen einen zentralen Arbeitsort sowie gute und moderne Anstellungsbedingungen. Wir bieten ein sehr gutes Grundgehalt, Spesen und Bonus.

Dies ist eine hervorragende Gelegenheit für einen ambitionierten Profi, in der Schweiz zu arbeiten und zu leben.

Oferta dla kandydata

Bitte senden Sie Ihre Bewerbung oder kontaktieren Sie uns, wenn Sie Fragen haben.

Andrea Demeter Human Resources und Stv. Geschäftsführerin

t 0041 ( 0 ) 76 802 05 06 e demeterova@awilli-ag.ch w www.awilli-ag.ch

 

Administratorem danych osobowych jest A.Willi AG z siedzibą w Wasgenring 94, 40-55 Basel , w celach związanych z procesem rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub odwołania zgody. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt demeterova@awilli-ag.ch

Programista Automatyk PLC

Brzesko

REF. NO. 1888

Opis pracodawcy

Renomowana firma z Krakowa oferująca dedykowane rozwiązania technologiczne w obszarze montażu instalacji elektrycznych w przemyśle i budynkach użyteczności publicznej, poszukuje osoby na stanowisko:

Programista Automatyk PLC

Zakres obowiązków

- Programowanie sterowników PLC

- Tworzenie wizualizacji na panele HMI oraz SCADA

- Wykonywanie połączeń elektrycznych

- Opracowywanie dokumentacji powykonawczej

- Uruchamianie maszyn przemysłowych

Wymagania

- Wykształcenie wyższe kierunkowe automatyka, robotyka, elektrotechnika lub pokrewne

- Dobra znajomość języka angielskiego

- Znajomość sterowników PLC (Siemens) oraz podstawy znajomości systemów SCADA, HMI

- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych w Polsce oraz na Świecie

- Prawo jazdy kat. B

- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy zespołowej

Oferta dla kandydata

- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz umiejętności 8 000 zł - 10 000 zł brutto

- Możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji

- Aktywny udział w realizacji projektów przemysłowych w środowisku międzynarodowym

- Możliwość zwiedzania ciekawych zakątków świata

Administratorem danych osobowych jest Illustro Doradztwo s.c. z siedzibą w Cygana 4, 45-131 Opole , w celach związanych z procesem rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub odwołania zgody. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt praca@illustro.pl

Kierownik Robót Elektrycznych – Electrical Supervisor

Wielka Brytania

REF. NO. 1889

Opis pracodawcy

Naszym klientem jest międzynarodowa firma, lider w swojej branży, specjalizujący się w usługach budowlanych i montażowych w budownictwie przemysłowym, przemyśle stoczniowym oraz energetyce.

Zakres obowiązków

Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad pracami montażowymi i instalacyjnymi z zakresu elektryki oraz asystowanie kierownikowi ds. elektrycznych w kwestii planowania i koordynacji usług instalacyjnych wykonywanych przez pracowników własnych Firmy.

Do zadań i obowiązków będzie należeć, między innymi:

  • Nadzór nad grupami monterskimi i elektryków, od rozpoczęcia do zakończenia projektu,
  • Nadzór nad pracami i jakością wykonania podwykonawców, w tym nad bezpieczeństwem i higieną pracy,
  • Ciągły i bieżący nadzór nad miejscem pracy, bezpieczeństwem i higieną pracy, standardami i jakością wykonania, postępami, doradztwo itp.,
  • Kontakt z wszelkimi osobami zaangażowanymi w projekt – przedstawicielami Firmy, kierownictwem, pracownikami, klientem itp.,
  • Współpraca z inspektorem BHP w zakresie inspekcji i nadzoru,
  • Przygotowanie raportów z nadzorowanych prac dla kierowników projektów i in.

Wymagania

Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad pracami montażowymi i instalacyjnymi z zakresu elektryki oraz asystowanie kierownikowi ds. elektrycznych w kwestii planowania i koordynacji usług instalacyjnych wykonywanych przez pracowników własnych Firmy.

Do zadań i obowiązków będzie należeć, między innymi:

  • Nadzór nad grupami monterskimi i elektryków, od rozpoczęcia do zakończenia projektu,
  • Nadzór nad pracami i jakością wykonania podwykonawców, w tym nad bezpieczeństwem i higieną pracy,
  • Ciągły i bieżący nadzór nad miejscem pracy, bezpieczeństwem i higieną pracy, standardami i jakością wykonania, postępami, doradztwo itp.,
  • Kontakt z wszelkimi osobami zaangażowanymi w projekt – przedstawicielami Firmy, kierownictwem, pracownikami, klientem itp.,
  • Współpraca z inspektorem BHP w zakresie inspekcji i nadzoru,
  • Przygotowanie raportów z nadzorowanych prac dla kierowników projektów i in.

Oferta dla kandydata

  • Pracę w znanej, międzynarodowej firmie przy różnorodnych projektach,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (do negocjacji).

Administratorem danych osobowych jest Jobland.pl Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Okopowa 47 lokal 26, 01-059 Warszawa , w celach związanych z procesem rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub odwołania zgody. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt kontakt@jobland.pl

Multi skilled Handyman

London

REF. NO. 1894

Employer

Please take a look at our website. We are a TV company. https://www.clearcut.cc/

Job Description

Title: Maintenance Handyperson

 

This role is key to the smooth running of the business. We have three central London sites offering television post production services to a wide range of staff and clients. This is a varied and exciting role ,with a mix of daily and weekly maintenance tasks, as well as project-based upgrades and supporting client events.

 

Your new role
Key duties, though not exhaustive, are listed below;

· Weekly & monthly planned maintenance tasks as scheduled (fire alarm tests, emergency lighting tests, etc.) across all 3 sites

· Air con filter maintenance to cover all sites

· Minor building, plumbing and electrical repairs

· Regular decorating, keeping our suites to an to expected standard

· General garden maintenance

· Manage our stock of onsite furnishing and accessories to meet client needs

· PAT testing all appliances regularly

· Assist with quotes and plans for larger projects

· Provide occasional support for offsite facilities

· Manage stocks and supplies to support the role

· Keeping all areas tidy and well organised

  • Contribute to the management of Health and Safety across our sites

HOURS: Regular hours are 7am – 4pm 5 days a week to be agreed with flexibility

What you'll need to succeed

· Three years’ experience of building maintenance

· Have a proactive approach to maintenance and building management

· Able to do the job right first time, within a pre-determined timescale

· Ability to record work accurately on work sheets and computer based systems

· City & Guilds 2365 - level 1 & 2

· NICEIC registered preferable

· Willingness to undertake further training if required

· Good working knowledge of Health and Safety

· A full UK driver’s license preferable

· Flexible approach to work and working hours

· Good communication

Salary: Dependant on experience and qualifications

Requirements

Ideally we are looking for someone who has an electrical qualification although it is not essential. Start date ASAP

Offer

Between £25,000 0 £40,000 depending on experience & Qualification

The personal data administrator is Clear Cut, with registered seat in Bloomsbury Street, WC1B 3 London , for purposes related to the recruitment process. Personal data will be processed until the end of the recruitment process or withdrawal of consent. If you have any questions regarding the processing of personal data, please contact the administrator atkarla.lucas@clearcut.cc