Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Jobland.pl w Warszawie oraz na wysyłanie informacji handlowych na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej. W każdej chwili przysługuje mi prawo do wglądu w dane, zgłaszanie poprawki odwołania zgody na wykorzystanie adresu e-mail w celach marketingowych.

ZAMKNIJ

OFERTY PRACY

Head of Digital Marketing

Warszawa

REF. NO. 79

Opis pracodawcy

Firma z branży FinTech z kapitałem polsko-amerykańskim, która dzięki swojemu innowacyjnemu podejściu z powodzeniem implementuje najnowsze globalne rozwiązania cyfrowe w świecie finansów. Oferuje usługi faktoringowe i płatnicze dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz konkurencyjną cenowo prostą gamę produktów, która oparta jest na szybkim procesie kredytowania i pełnej funkcjonalności online.   

Zakres obowiązków

Praca przy tworzeniu oraz implementacji strategii marketingu internetowego, przy pełnej odpowiedzialności za budżet, jego rozplanowanie i optymalizację. W szczególności do obowiązków kandydata należeć będą:

  • Przygotowanie oraz wdrożenie strategii online w obszarze budowania marki oraz performance marketingu,
  • Budowa działu marketingu internetowego oraz strategii wsparcia ze strony dostawców zewnętrznych i agencji,
  • Odpowiedzialność za budżet digitalowy, jego alokację i optymalizację,
  • Opracowanie oraz wdrożenie strategii SEO i content marketingu, a także obsługa serwisów i platform internetowych,
  • Zarządzanie działami e-commerce i lead generation w różnorodnych kanałach i przy użyciu odpowiednich narzędzi; monitorowanie, rozliczanie wyników i optymalizacja,
  • Analiza ruchu i zachowań użytkowników serwisu,
  • Implementacja oraz nadzór nad projektami z zakresu Marketing Automation i CRM,
  • Bieżąca analiza rynku polskiego i światowego,
  • Podążanie za trendami w marketingu digitalowym oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.

Wymagania

  • Praktyczna znajomość zasad marketingu internetowego, różnych kanałów i narzędzi digitalowych (SEM, SEO, afiliacja, display, remarketing, CRM, content marketing, marketing automation etc.),
  • Kilkuletnie doświadczenie z zakresu performance marketingu, najchętniej z branży finansowej lub innej, kładącej nacisk na efektywność działań internetowych,
  • Wysoka samodzielność działań, umiejętność podejmowania decyzji oraz duża proaktywność,
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość narzędzi reklamowych i analitycznych Google,
  • Atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

Oferta dla kandydata

  • Praca w firmie o innowacyjnym podejściu do branży finansowej, posiadająca wysoki kapitał oraz doświadczony i działający na partnerskich zasadach zespół,
  • Realny wpływ na kształtowanie strategii firmy oraz jej rozwój,
  • Wysoka autonomia w działaniach i kształtowaniu strategii digitalowej,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z pakietem benefitów oraz możliwością przystąpienia do pakietu akcji,
  • Praca w przyjaznej, niekorporacyjnej atmosferze, sprzyjającej wszechstronnemu rozwojowi,
  • Atrakcyjna lokalizacja – nowoczesne biuro w samym centrum Warszawy.