OFERTY PRACY

Dyrektor Marketingu (omnichannel)

Warszawa

REF. NO. 726

Opis pracodawcy

Firma z branży FinTech z kapitałem polsko-amerykańskim, która dzięki swojemu innowacyjnemu podejściu z powodzeniem implementuje najnowsze globalne rozwiązania cyfrowe w świecie finansów. Oferuje usługi faktoringowe i płatnicze dla mikro i małych przedsiębiorstw oraz konkurencyjną cenowo prostą gamę produktów, która oparta jest na szybkim procesie kredytowania i pełnej funkcjonalności online.

Zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej, w tym komunikacji marketingowej,
  • Prowadzenie działań marketingowych we wszystkich kanałach sprzedaży (rozwój kanałów on-line oraz opracowanie i wdrożenie strategii off-line) oraz monitorowanie ich skuteczności; działania marketingowe w oparciu o pozyskiwanie lead’ów z Internetu oraz od pośredników, wspierane procesami akwizycji i aktywizacji klientów (np. Call Center),
  • Planowanie oraz koordynację kampanii marketingowych, ze szczególnym naciskiem na kanały digital,
  • Działania z zakresu marketingu internetowego: zarządzanie strategiami SEO i content marketingu oraz ich rozwój, a także obsługę serwisów i platform internetowych; zarządzanie działaniami e-commerce i lead generation w różnorodnych kanałach i przy użyciu odpowiednich narzędzi; monitorowanie, rozliczanie wyników i optymalizację, analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu, wdrażanie i prowadzenie projektów z zakresu Marketing Automation i CRM,
  • Przygotowywanie oraz całościowe i kompleksowe przeprowadzenie procesu wdrożenia nowych produktów / usług (naming, branding, user experience, kampania w mediach etc.),
  • Stałą kooperację z partnerami Firmy,
  • Budowę i zarządzanie strategią wsparcia ze strony dostawców zewnętrznych i agencji,
  • Opracowanie budżetu, jego alokację i optymalizację,
  • Bieżąca analizę rynku polskiego i światowego,
  • Podążanie za trendami w marketingu oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.

Wymagania

  • Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej (omnichannel),
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najchętniej w branży finansowej lub pokrewnej,
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing lub pokrewne),
  • Wysoka samodzielność działań, umiejętność podejmowania decyzji oraz duża proaktywność.

Oferta dla kandydata

  • Praca w Firmie o innowacyjnym podejściu do branży finansowej, posiadająca wysoki kapitał oraz doświadczony i działający na partnerskich zasadach zespół,
  • Atrakcyjna lokalizacja – The Heart / Warsaw Spire,
  • Realny wpływ na kształtowanie strategii firmy oraz jej rozwój,
  • Wysoka autonomia w działaniach i kształtowaniu strategii marketingowej,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie z pakietem benefitów oraz możliwością przystąpienia do pakietu akcji,
  • Praca w przyjaznej, niekorporacyjnej atmosferze, sprzyjającej wszechstronnemu rozwojowi.